משלוח חינם לישראל מחירים מיוחדים למעצבי ומעצבות פנים

תנאי שימוש באתר

השימוש באתר אינטרנט זה, על כל תכולתו, לרבות רכישה של כל שירות ו/או מוצר באמצעותו ו/או בעקבות השימוש בו, כפוף לתנאים המפורטים מטה ולכל דין. את/ה (להלן גם: "המשתמש" ( מתבקש/ת לקרוא היטב את מלוא התנאים, ואם אינך מסכימ/ה לאיזה מבין מהתנאים הללו, הנך נדרש/ת שלא לעשות כל שימוש באתר.

הכותרות שלהלן מובאות לשם נוחות הקריאה בלבד, ולא תשמשנה בפרשנות תנאים אלה.

השימוש באתר והמידע הכלול בו

  1.  הרשות להשתמש באתר ו/או בתכניו ולקבל גישה אליהם הינה אישית ונועדה לצרכים ולשימושים פרטיים בלבד ולא לשימושים מסחריים או למטרות רווח. אינך רשאי/ת: לעשות כל שינוי באתר, במידע שבו ו/או בכל חלק מהם, לפרסמו, להעבירו, לשכפלו, להפיצו, להעתיקו או לשלבו בכל דרך שהיא ובכל מקום אחר שהוא, או ליצור אליו קישור (link) מאתר אחר. כמו כן אינך רשאי/ת לעשות שימוש בכל תוכנה או יישום הכלולים באתר, אלא אם כן קיבלת לכך הרשאה מפורשת והנך פועל/ת בהתאם ובכפוף לתנאים שנקבעו בה.
  2. זכויות הקניין הרוחני הנוגעות לאתר לרבות לתוכנו, לעיצובו ו/או לכל היישומים והנדבכים הכלולים בו, שם המתחם של האתר, שם העסק (IT's Art), סימניו הרשומים ואלו שאינם רשומים, וכל סימן אחר שבתכני האתר הינם של עירית טוהר (להלן גם: "בעלת האתר") או של מי שנתן לה רשות בהם, לפי העניין, ואין לראות במידע המסופק באתר כמקנה לך רישיון כלשהו או זכויות כלשהן. אין להעתיק, לשכפל, להעביר, לשנות ו/או לעשות כל שימוש אחר שהוא בכל נדבך באתר ללא אישור מראש ובכתב מאת בעלי הזכויות. מבלי לגרוע מכלליות האמור חל איסור גורף לעשות כל שימוש בנ"ל החורג ממטרות השימוש באתר ו/או שהינו מסחרי ולא אישי.
  3. גלישה ברשת האינטרנט כרוכה בסיכונים הטבועים בה לרבות חשיפה לגורמים זדוניים או מפגעים. בעלת האתר אינה מתחייבת כי השימוש באתר יהיה נקי מגורמים אלה ואינה אחראית לכך, ועליך לנקוט אמצעי הגנה מקובלים להפחתת הסיכונים.
  4. כל קישור (link) המופיע באתר מיועד לנוחות המשתמש בלבד. בעלת האתר אינה אחראית בכל צורה שהיא לכל אתר חיצוני אליו מפנה הקישור, אינה מציגה כל מצג לגביו ואינה מאמצת ו/או ערבה לתוכנו, לאמינותו ו/או לזמינותו, והשימוש בו הינו באחריותך המלאה. אין לבצע קישור לאתר זה מתוך אתרים מתחרים, בלתי חוקיים ו/או באופן העלול ליצור מראית עין של חסות, שותפות או קשר אחר מצד בעלת האתר, ובכל מקרה בעלת האתר תהא רשאית על פי שיקול דעתה לדרוש מחיקתו של כל קישור שבוצע.
  5. המידע והיישומים שבאתר נמסרים כמות שהם ("AS IS") . בעלת האתר אינה מבטיחה את שלמותם ותפקודם המושלם של התכנים והיישומים הזמינים באתר או באמצעותו. למשתמש ידוע, כי ברשת האינטרנט צפויים תקלות, שיבושים והפרעות, וירוסים או רכיבים מזיקים, ולכן, וגם עקב פעולות תחזוקה ו/או מסיבות אחרות מובהר, כי בעלת האתר אינה מבטיחה כי האתר על כל נדבכיו יהיה זמין בכל עת, או כי השימוש בו יהא בלתי מופרע, או כי הישומים השלובים באתר יפעלו ללא דופי. בעלת האתר רשאית לשנות ו/או להפסיק בכל עת את פעילות האתר במלואה או בחלקה לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל צורך בהודעה מוקדמת על כך מבלי שלמשתמש יהיו טענות בשל כך.
  6. המידע הכלול באתר הינו כללי ועקרוני בלבד, הוא אינו מתיימר להיות המידע המקיף או העדכני ביותר. מוצרים או תמונות, ככל שמופיעים באתר, מובאים לצרכי המחשה בלבד, והם אינם מייצגים בהכרח את גודל הפריטים ו/או את חזותם המדוייקת.
  7. בפרט, מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל ועל מנת להוסיף עליו בלבד, יובהר כי התכנים באתר עשויים לכלול תכנים שמקורם במשתמשי האתר. בעלת האתר לא תהיה אחראית לתכנים של צדדים שלישיים המתפרסמים באתר אפילו אם אלה יהיו בלתי תקינים, בלתי מדויקים, מטעים, פוגעים או פסולים מכל סיבה. כמו כן, ככל שהותר באתר פרסום מידע מסחרי לרבות פרסומות, לוחות מודעות, אינדקס ספקי שירותים וכיוצ"ב, מובהר בזאת כי בעלת האתר אינה אחראית לתוכן הפרסומים הנ"ל והמידע הנכלל בהם, אלא המפרסמים בלבד, ואין בהצגת המידע משום חסות, המלצה או עידוד לשימוש, רכישה או ביצוע פעולה כלשהי.
  8. המידע המופיע באתר אינו בהכרח המידע העדכני ביותר, ובין היתר עלולים להיות בו אי דיוקים או טעויות סופר. בפרט הדברים אמורים גם ביחס לתעריפים ולמחירים ככל שהם כלולים בו, העשויים להשתנות מדי פעם בפעם. הוראות ההסכמים עם הלקוח/ה ככל שקיימים ו/או המחירונים העדכניים ו/או הוראות תנאי השימוש יגברו בכל מקרה של סתירה עם האמור באתר.
  9. התכנים שפרסמת או מסרת לפרסום באתר הינם באחריותך בלבד. עליך לקחת בחשבון, כי הודעות תכתובות ותכנים שונים נוספים באתר, לרבות ומבלי לגרוע מכלליות האמור תכנים בפורומים או המלצות, חשופים לכלל הגולשים ברשת האינטרנט. מבלי לגרוע מכלליות האמור, בין היתר, גם חלק מהפרטים שנמסרו על ידיך באתר לרבות במסגרת מתן המלצה או חוות דעת, כגון שם ועיר מגורים, עשויים להופיע בעת פרסום חוות הדעת או ההמלצה באתר. אין לדעת אילו תגובות עלולות להתקבל ביחס לפרסום זה או אחר, וחשוב להקפיד על שפה נאותה ותוכן ענייני ומדויק. אין למסור תכנים לפרסום באתר או לפרסם תכנים באתר שאינך בעל/ת זכות הקניין הרוחני בהם או שאינך זכאי/ת לפרסמם מכל סיבה שהיא, או תחת זהות של אחר. מסירת תכנים לפרסום אינה מקנה זכות כי אלה אכן יפורסמו או ימשיכו להתפרסם באתר, והדבר נתון לשיקול דעתה הבלעדי של בעלת האתר מבלי שיהיה בכך כדי להטיל עליה אחריות כלשהי בעניין התכנים ו/או לגרוע מאחריות המפרסם.
  10. השימוש באתר ובתכנים ניתן כמות שהוא ("AS IS") בהתאם להחלטת בעלת האתר, ולא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי בעלת האתר בגין תכונות השימוש, המגבלות או התגובות לכל פרסום מצדך, ככל שמתאפשר. השימוש בתכנים, בשירותים, ביישומים ובכל נדבך אחר באתר הינו באחריותך הבלעדית והמלאה. בעלת האתר אינה אחראית לכל שינוי, תיקון, השמטה, חבלה ו/או נזק מכל סוג שהוא שנעשה לתכנים הנ"ל, ובכלל זאת יתכן כי מסיבות שונות שאינן בשליטת בעלת האתר ישונו ו/או ימחקו תכנים המפורסמים בפורומים ו/או במסגרת ההמלצות ובעלת האתר לא תישא בכל אחריות בנדון.
  11. לצורך ביצוע פעולות מסוימות באמצעות האתר הנך עשוי/ה להידרש להשתמש בשם משתמש וסיסמה. הנך אחראי/ת לשמירתם בסודיות ועליך לדווח מיידית לבעלת האתר אם הנך מבחינ/ה או חושד/ת שנעשה בהם שימוש בלתי מאושר. ובכלל, הנך אחראי/ת באופן מלא לכל פעילות המתבצעת בחשבונך. בעלת האתר אינה אחראית לכל תוצאה או נזק שינבעו או יהיו קשורים לכניסה בלתי מורשית לאתר, לחשיפת שם המשתמש וסיסמתו, ולפעולות שביצעת תוך שימוש בשירותי האתר.
  12. למרות שבעלת האתר נוקטת באמצעים שונים לאבטחת המידע שנמסר על ידי המשתמש במסגרת האתר, בעלת האתר אינה מבטיחה, כי גוף בלתי מורשה לא ישיג גישה למידע ו/או יחדור באופן בלתי חוקי למערכות, והמשתמש נוטל על עצמו מלוא הסיכונים הנוגעים לכך. כמו כן, בעלת האתר אינה אחראית לכל מידע שיגיע אל המשתמש על ידי גורם חיצוני באמצעות האתר או יישומיו, והמשתמש נדרש לנקוט בזהירות הנדרשת בקבלו כל מידע כאמור.
  13. בעלת האתר אינה אחראית ולא תשא בכל אחריות לכל לאחד או כל הבאים: נזק מכל מין וסוג, אי נוחות, אובדן, עוגמת נפש וכיוצא באלו תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו לך, לרכושך ו/או לכל צד שלישי ו/או לרכושו בשל שימוש בתכנים באתר ו/או בשל הורדה של כל חומר, תוכנה ו/או מידע מהאתר ו/או שימוש בכל מידע שהושג על ידך בדרך כלשהי תוך שימוש באתר ובשירותיו ו/או בשל כל עניין הנוגע לאובדן מידע, לאי זמינותו של האתר או איזה מנדבכיו ו/או לאי התאמתו לצרכי המשתמש. מבלי לגרוע מכלליות האמור, בעלת האתר אינה אחראית לכל אובדן, מחיקה ו/או כשלון באחסון, בקבלה, בשיגור ו/או תזמון הודעות ו/או כל מידע אחר המועבר באמצעות האתר. כמו כן, כל הורדה של קבצים מהאתר או באמצעותו היא על אחריותו הבלעדית של המשתמש, וכך אף בכל הנוגע להשלכות הורדה זו לגבי מערכות המחשב של המשתמש והקבצים האגורים בהן.
  14.  הנך מתחייב/ת שלא לעשות באתר כל שימוש שלא הותר מפורשות. מבלי לגרוע מכלליות האמור הנך מתחייב/ת: שלא להתערב בפעולות המערכות הקשורות לאתר, לא להפריע לפעילותן התקינה ולא להכנס לאיזורים סגורים באתר למשתמשים שאינם מורשים, שלא לשגר לאתר או באמצעותו כל מידע ו/או לא לבצע באמצעות האתר כל פעולה אחרת, אם הינם שקריים, מטעים, מאיימים, פוגעניים מפריעים או מטרידים בכל מובן שהוא, בלתי חוקיים ו/או מפרים זכויות של צד ג' בכל היבט שהוא, לא להתחזות לאדם או לגוף אחר כלשהו או להציג באופן כוזב את הקשר שלך אליהם. למרות שבעלת האתר אינה אחראית לתוכן המידע המועבר מהאתר או באמצעותו, היא רשאית במקרה שמתעורר חשד לשימוש בלתי מורשה באתר לבחון את תוכן המידע, לסלקו ו/או להפסיק את שימושו של המשתמש האחראי לשיגורו באתר על כל נדבכיו. ובכלל, בעלת האתר רשאית לפי שיקול דעתה וללא צורך בהודעה מוקדמת להפסיק שימושו של המשתמש באתר או בחלק ממנו, אם לדעתה המשתמש פעל בניגוד לתנאי שימוש אלה או מכל סיבה סבירה אחרת.
  15. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בעלת האתר תהיה רשאית למנוע מהמשתמש מלבצע הזמנות באתר אם ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין, הפר תנאי מתנאי התקנון, מסר פרטים שגויים במתכוון ו/או ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע באתר, בתכניו ו/או בפעילותו התקינה, ו/או ככל שבכוונת המשתמש למכור ו/או לשווק את המוצרים באתר ו/או להמשיך לסחור בהם.
  16. המשתמש ישפה את בעלת האתר ו/או מי מטעמה בגין כל תביעה של צד ג' ובגין כל הוצאה ו/או נזק אחרים ו/או נוספים, הנובעים משימושו באתר וביישומיו.
  17. בעלת האתר רשאית בכל עת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מוקדמת לשנות את תנאי השימוש באתר וכל מידע נוסף הכלול בו, ועל המשתמש לעיין בתנאים הנ"ל בכל כניסה לאתר, על מנת להתעדכן בשינויים ככל שיחולו. כמו כן, בעלת האתר רשאית בכל עת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מוקדמת לשנות את עיצובו של האתר, את הרכבו, הרכב היישומים הכלולים בו, תוכנם וזמינותם וכל נדבך ו/או תוכן אחר באתר, ‏וכן לבטל ו/או למחוק כל תוכן ו/או נדבך כאמור ואף לסגור את האתר כולו.

הזמנת מוצרים, מחירים ואספקה

  1. בעת ביצוע הזמנה, המשתמש הינו האחראי הבלעדי לכך, כי הפרטים שמסר באתר מלאים, נכונים ומדויקים. מוצר שלא ניתן היה לספקו עקב שגיאה בפרטי המשתמש יחויב בתשלום בגין דמי טיפול ומשלוח.
  2. בתום קליטת ההזמנה, תישלח למשתמש הודעה המאשרת כי הזמנת המוצר נתקבלה. הודעה זו אינה מהווה אישור לכך שההזמנה בוצעה.
  3. הופעתם של מוצרים שונים באתר אינה מחייבת את בעלת האתר להחזיק מלאי של כל הפריטים המופיעים.
  4. המחירים המופיעים באתר נקובים בשקלים חדשים, והם כוללים מע"מ, ככל שהוא חל כל פי הדין. יובהר כי הגם בעלת האתר עושה ככל יכולתה על מנת לוודא שהמידע באתר יהיה השלם והמדויק ביותר, עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים, שגיאות או טעויות סופר, ובעלת האתר לא תישא בכל אחריות בנדון. כמו כן, בעלת האתר רשאית לעדכן את המחירים באתר מעת לעת, ללא צורך בהודעה מוקדמת, והמחיר התקף שיחול ביחס להזמנה יהא המחיר כפי שפורסם באתר במועד השלמת ההזמנה. הטבות ומבצעים, ככל שקיימים, עשויים לחול על רכישה באתר בלבד או במקומות אחרים בלבד, ובעלת האתר רשאית בכל עת לעדכנם, לשנותם ו/או לבטלם ביחס להזמנות שטרם הושלמו.
  5. התשלום באתר ייעשה באחת מהדרכים המורשות על ידי בעלת האתר. בעלת האתר רשאית לשנות את דרכי התשלום ו/או ביצוע ההזמנות ו/או דרכי ו/או איזורי האספקה ובכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא מתן הודעה מוקדמת, בהתייחס להזמנות שטרם הושלמו, מבלי שלמשתמש יהיו טענות בשל כך. דרכי התשלום ו/או המשלוחים הינם באחריות ספק השירות הרלבנטי בלבד, ובהתאם לתנאיו לאספקת השירות, ובעלת האתר לא תשא בכל אחריות בגין אלה.
  6. תנאי לאספקת מוצר הינו זמינותו במלאי ותשלום תמורתו במלואה.
  7. זמני האספקה מתייחסים לימי עסקים בלבד. בעלת האתר לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, לרבות ומבלי למצות מזג אוויר, שביתות, השבות, תקלות במערכות, וכל אירוע שהינו בבחינת כח עליון, ואין באיחור כאמור כדי לפטור את המשתמש מתשלום מלוא התמורה עבור ההזמנה. על המשתמש להודיע לבעלת האתר על כל איחור או תקלה, בהקדם האפשרי.
  8. רישומי המחשב של בעלת האתר בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
  9. משלוח חינם. לא כולל מיסי מכס. תשלום מיסים, במידת הצורך, הוא באחריות הקונה.
  10. אספקה עד 10 ימי עסקים
ביטול עסקה
  1. ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצר בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם, ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
  2.  במקרה של ביטול עסקה בהתאם לאמור תהא בעלת האתר רשאית לגבות דמי ביטול בגובה של 5% מהעסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
  3. ביטול הזמנת המוצר יעשה בכתב באמצעות משלוח הודעה לכתובת הדוא"ל irit@irit-tohar.co.il, בצירוף פרטי הלקוח, שם המוצר, תאריך רכישה ומספר הזמנה. ביטול ההזמנה כפוף לכך שהמשתמש יחזיר את המוצר שהוזמן באריזתו המקורית לכתובת בעלת האתר, כשהוא תקין וללא כל פגם ומבלי שנעשה בו שימוש. בוטלה עסקה בהתאם לאמור לעיל תשיב בעלת האתר למשתמש את מלוא התמורה ששילם או תבטל את חיובו, בניכוי דמי הביטול כאמור לעיל.
  4. בעלת האתר מצדה רשאית לבטל הזמנה, כולה או חלקה, בין היתר ככל שנפלה טעות בפרסום המוצר ו/או מחירו ו/או ככל שיש בעיית זמינות במלאי. במקרה זה תימסר למשתמש הודעה באמצעות פרטי הקשר שמסר וללקוח לא תהיה כל טענה, תביעה ו/או דריה בנדון.
  5. מוצרים שנמצאו פגומים יוחלפו במוצרים דומים, ובלבד שלאחר בדיקה שערכה בעלת האתר נמצא כי הפגם אינו נובע ממעשה או מחדל של המשתמש. בהיעדר מוצר דומה, המשתמש יזוכה בסכום הרכישה, ולא יהא זכאי לכל פיצוי מעבר לכך.

כללי

  1. השימוש באתר מיועד למטרות חוקיות בלבד, לצרכים אישיים בלבד ולא מסחריים, והוא מותר אך ורק למשתמשים שהינם כשירים משפטית.
  2. הדין שיחול על תנאי שימוש אלה ועל כל הוראה ו/או תנאי נוספים באתר יהיה אך ורק דין מדינת ישראל, וסמכות השיפוט הבלעדית בנוגע לכל סכסוך ו/או מחלוקת בעניין השימוש באתר, בשירותים, במוצרים ו/או בתנאי השימוש בו תהיה רק לבתי המשפט בתל אביב – יפו, אולם אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של בעלת האתר לבקש סעד בכל בית משפט אחר לרבות מחוץ למדינת ישראל, על מנת לזכות בצווי עשה או צווי מניעה או צו אחר לצורך אכיפת זכויותיה.
  3. בעלת האתר רואה חשיבות רבה בשמירה על פרטיותך, ועושה מאמצים רבים על מנת לשמור כיאות על המידע שנמסר לה על ידך ועל פרטיותך. לפרטים בעניין זה נא ראו מדיניות הפרטיות שבאתר.
  4.  תנאי שימוש אלה באים בנוסף לתנאים שבמסמכי ההתקשרות הרלבנטיים בינך לבין בעלת האתר, ככל שקיימים, ולכל תנאי נוסף שעשויה בעלת האתר לקבוע ביחס ליישומים מטעמה או ביחס לחלקים מסוימים מהאתר.
  5. השימוש באתר מהווה קיבול נוסף לאמור בתנאים אלה.
עגלת קניות